måndag 22 maj 2017

I går hade jag beslutat

att jag skulle till laboratoriet i dag. Alltså i Terveyskeskus. Jag diska. Sen kom jag hem, men Monsieur hade inte lagat mat! Jag koka kaffe och det blev väl jugurt och bröd. Skrev jag dagbok och läste Husis. 

Sen for jag till Heikki Haikala. Klockan blev två. Han satt tillbaka den där ena saken som hade lossnat. Jag gick och köpa Bepanten från Stockmann och en Nivea som hette waterlily & oil. Sen gick jag via Fazer. Goda saker i en glas-skål!

Jag börja med frittan. Men jag hade glömt broccolin och potisen. Det blev gott med ost som jag rev dit. Sen fick jag vin och sen tog jag bort min make up och sen tog jag en och en halv Burana som jag sen grät med. Det var ju hemskt!


3 kommentarer:

  1. Men kära lilla vän. Varför grät du?😞

    SvaraRadera
  2. Jag satt på Monsieurs säng och grät! Det var riktigt hemskt. Sen gick jag upp och där grät jag också...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera