tisdag 16 maj 2017

Klockan 7.30

steg jag upp i dag. Här blev goda ägg och kaffe och jugurt. Aron vakna väl åtta. Han gick upp till mofa. Amanda vakna väl nio. Dom åt nu här och sen gick dom ut.

Men Amanda kom tillbaka för hon frös helt hemskt. Mofa gick sen med Aron ut och se på fotis och sen till ett annat ställe. Jag gick med Amanda och då hade dom kommit hem. 

Jag bädda soffasängen och packa deras saker i fina väskor. Barnen fick kakao och rostbröd. Sen kom Caro och Sande. Dom var nu här en halvtimme och sen cykla Caro efter dem. Också Jallu och Liisa var där på Bodö. 

Här blev sen spagetti och laxen i ugnen. Jag laga sallad och citronpesto och ostflarn. Monsieur fick mat och jag fick mat. Och vin. Sen hade Emmanuel Macron blivit president. Det var ju roligt. 

Jag gick och sova.  Kanske också Monsieur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar