lördag 20 maj 2017

Mors dag i dag!

Jag laga kaffe och jugurt och bröd och ägg. Sen kontakta Kalle och sen kontakta Caro och sen kontakta Nylunds. 

Jag städa bort och gick i duschen och sen diska jag och sen bädda jag. 

Jag gick gick ut för att ta bort alla barr från ena sidan där det fanns en massa stenar och sen framför trappan där det också fanns en massa stenar som jag liksom kratta. Det tog säkert en timme.

Sen gick vi längs en väg till ett ställe och kom tillbaka över Malmstenarna. 

Sen laga Monsieur laxen och jag laga spaghettin och sen satt jag den i ugnen och tog fram hans öl och citronpeston och ostsmulor och salladssås och sallad. Jag sa åt Monsieur att "what about the rest" och han svara "its yours". 

Sen kom jag till köket och diska och sen satt jag här med dagbok och vin och choko. 
Sen gick jag och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar