måndag 5 juni 2017

Kristi himmelsfärdsdag

i dag. 

Vi såg på Mauno Koivisto som hade begravats. Sen gick jag till källarn efter en fin jacka som var beige. Sen åt vi glass här och sen for jag med buss till Inka. 

Hon tvätta mitt hår och klippte det. Jag betala. Också för Honey and Out shampoo och Honey and Out conditioner.

Sen gick jag till ett fint ställe som hette Fazer och där fick jag god glass. 

Jag kom hem och här hade Monsieur satt en massa saker i tvättmaskinen. Jag satt också min fina rutiga klänning som jag satt vanish på runt halsen.

Sen värmde jag min ärtsoppa  och läste KP och fick vatten och knäckebröd.

 Monsieur hade väl gått och sova. 

Det tog lite tid innan tvättmaskinen stanna för jag hängde upp hans saker och sen mina och sen den fina klänningen.

Sen gick jag och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar