måndag 5 juni 2017

Klockan sju

steg jag upp i dag. Koka kaffe och laga mat åt hela familjen. Sen kom Aron kl 08 och sen kom Caro och Amanda kl 09.  Vi åt här och det var gott!

Här sitter Aron i en lepakkostol.

Caro sitter på en stubbe.

Amanda i en sandlåda med en kaffekanna.

Sen fick dom gröt som dom åt nere på bryggan. Jag börja dammsuga och satt ut mattor och dammsög nu sen här alla andra ställen.

Caro packa sina saker och jag packa mina saker, men satt ingen make up. 

Jag satt väl en stund ute och sen gick dom andra också in. Boje körde båten.  Sen kom Sande emot oss. Jag satt där framme.

Jag kom hem och gick i duschen och och fick en whisky och vin och koka åt mig pasta i en liten kastrull och fick tonfisk och sallad och citronpesto och ostsmulor. 

Jag läste Husis jätte länge och sen diska jag och gick och sova.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar