tisdag 12 september 2017

Min bror fyller 71

Jag plocka blommor som blev sjukt fina. Dom sku få dem. Och min bror sku få en fin flaska. Sen satt jag make up och jag hade en blus och farkkur och en väska i handen. Han sku få ett kort.

Sen kom vi till Curt, men där var ju ingen. Bara Monsieur och jag. Det var ju hemskt!! Curt och Anneka och Monsieur och jag. Vi gick ner till ett ställe. Satt nu där inne sen. Det regna ute. 

 Vi fick god skumppa!

Sen fick vi god mat! Vin och snaps och 2 x sill och två gånger lax. Sen fick vi mera sallad och lax och potis. 

 Här sitter vi i soffan!


Man fick jordgubbskaka och kaffe och en skvätt god konjak.

 Här sitter Anneka!

Vi hade tackat och bockat och sen gick vi hem genom skogen. Det regna! Vi rodde över.  Kalle var hos oss. 

Jag gick och sova.



1 kommentar: