torsdag 28 juli 2011

IDAG I VERKSTADEN
var jag duktig. Men så var jag där också redan kl 9.00. Först kaffe och en stund Njassa. Men sen ville jag spela min nya skiva.

High Violet kan jag i det stora hela utantill. Det är intressant att höra hur dom ren här på den gamla skivan har i viss mån samma tongångar och trumjuttur.

Sen gällde det ju att göra textplaketten på grund av årtalen på nytt. Jag gjorde den från början till slut. 

                                                           Den blev fin!

Efter det hann jag ännu med en reparation och en snabbis, alltså ett hänge jag fick som en pikatilaus under semestern.
Min kunds systerdotter hade efter många om och men kommit in till ett universitet i England och skickat textaren "I won". Men hmmm, borde man ännu klämma dit ett utropstecken? Tänk att människan inte kommentera det på mina utkast...

VRISTEN
som alltså svällde upp utan att jag skadat den är kanske snäppet bättre. Svullen och öm, men jag haltar inte. När jag nämnde Burana 400 till läkarn tyckte hon att en fullvuxen människas kur kan riktigt bra vara t.o.m 3x800. Dom här "fina" är väl då 750. Och jag har snällt suttit med fryspåse. I dag tre gånger. Läkarn tyckte också att jag sku försöka att inte anstränga foten, men det tänker jag nog göra. Aron  är hos oss hela veckoslutet och vi kommer att ha allt möjligt roligt för oss  : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar